Promuj swoje domeny! Jak wysłać newsletter do osób obserwujących twój profil?

Promuj swoje domeny! Jak wysłać newsletter do osób obserwujących twój profil?

Newsletter to przydatne narzędzie umożliwiające promowanie swojej oferty wśród potencjalnych klientów. Możesz z niego skorzystać, by poinformować osoby obserwujące twój profil np. o aukcji lub wystawieniu domeny na sprzedaż.

Domeny można promować na rozmaite sposoby. Jednym z najprostszych jest newsletter dostępny w panelu użytkownika Aftermarket.pl. To narzędzie, które pozwala na rozesłanie informacji do osób obserwujących twój profil.

Przydaje się m.in. w sytuacji, gdy chcesz powiadomić potencjalnych nabywców o wystawieniu domeny na aukcję, ustaleniu ceny „kup teraz”, zmniejszeniu żądanej kwoty czy wyprzedaży części adresów z portfolio.

Możliwości jest wiele. Newsletter pozwala nie tylko na określenie konkretnych kwot czy zmian statusu domeny, ale również napisanie wiadomości sprzedażowej, zachęcającej odbiorców do zakupu.

Pamiętaj jednak o limitach. Newsletter można wysłać tylko raz na 30 dni. Warto więc dobrze przemyśleć, o czym chcesz poinformować użytkowników obserwujących twój profil.

Jak wysłać newsletter do osób obserwujących twój profil w Aftermarket.pl?

By wysłać newsletter, wejdź w zakładkę „SPRZEDAŻ” i w kategorii „PROFIL SPRZEDAJĄCEGO” wybierz opcję „Newsletter do obserwujących”.

Na stronie „Newsletter do obserwujących Twój profil użytkowników” w edytorze tekstu wpisz wiadomość, którą chcesz wysłać. Jeśli chcesz, by do wiadomości został dołączony odnośnik do formularza kontaktowego, zaznacz opcję „Pokaż odnośnik”. Następnie kliknij czerwony przycisk z napisem „Wyślij newsletter”.

To wszystko. Newsletter natychmiast trafi do odbiorców. Pamiętaj, że wiadomość zostanie wysłana wyłącznie do osób obserwujących twój profil sprzedawcy. Jeśli nie masz jeszcze obserwujących, wysłanie newslettera nie będzie możliwe.

Obserwujących możesz pozyskać m.in. zwiększając swoją aktywność na licytacjach domen w Aftermarket.pl, a także promując swoje domeny w mediach społecznościowych lub forach branżowych.

Kategorie: