Już 2 lipca 2013 przedstawimy naszym użytkownikom nową szatę graficzną giełdy AfterMarket.pl. Wraz z tym wydarzeniem uruchomimy także pięć różnych promocji, pozwalających na znaczne obniżenie kosztów utrzymania, sprzedaży i przechwytywania domen internetowych w naszym serwisie.

Szczegóły wszystkich promocji zostaną podane za tydzień, jednak już teraz chcielibyśmy zwrócić Waszą uwagę na kilka zmian, które zostaną wprowadzone w tym czasie:

Dodatkowe kategorie giełdy

Opłata za dodawanie dodatkowych kategorii do aukcji i ofert sprzedaży zostanie zniesiona. Zamiast tego, każdy użytkownik będzie mógł za darmo umieścić swoje domeny w od 1 do 4 kategorii giełdy, w zależności od liczby domen utrzymywanych w naszym serwisie. Warto przypomnieć, że ustalenie większej liczby kategorii znacząco wpływa na widoczność danej domeny i liczbę otrzymywanych przez nią ofert kupna.

Sposób obliczania ratingu

Rating użytkowników giełdy będzie przeliczany w inny sposób niż dotychczas:

  • Pod uwagę będzie brana nie tylko liczba opłaconych bądź nieopłaconych aukcji, ale także transakcji kupna na giełdzie.
  • Pod uwagę będzie brana liczba pojedynczych transakcji, a nie liczba domen biorących udział w transakcjach.
  • Wpływ nieopłaconych transakcji na rating zostanie podwojony, co oznacza że użytkownik nieposiadający ratingu zostanie pozbawiony możliwości licytacji już po nieopłaceniu jednej transakcji.

Zmiana nicka aukcyjnego

Aby zapewnić lepszą przejrzystość transakcji na giełdzie, możliwość zmiany swojego nicka (zarówno używanego do sprzedaży, jak i kupna domen) zostanie ograniczona poprzez wprowadzenie opłaty 25 zł za każdą zmianę. Od opłaty zwolniona będzie pierwsza zmiana nicka z domyślnego nadanego przez system.

Prowizja od sprzedaży domen

Prowizja od sprzedaży domen zewnętrznych (nieutrzymywanych w naszym serwisie) zostanie podniesiona do 10%.


Comments

6 Comments so far

  1. Jaro on Lipiec 2, 2013 17:56

    A można jakoś przywrócić stary wygląd? był znacznie bardziej intuicyjny i czytelny. ;(

  2. DSP on Lipiec 2, 2013 18:18

    Wygląd strony głównej na plus, ale podstrony to jakaś masakra. Szary tekst na białym tle, mało intuicyjny wygląd “okołokafelkowy”…

  3. hmm on Lipiec 2, 2013 23:40

    menu po lewej jakoś chyba lepiej mi pasowało. Na górze jak się rozwijają opcje menu to jakieś takie rozstrzelone… Nie mogę znaleźć “ostatnio sprzedane” i “ogłoszenia szukane??”

  4. Marek on Lipiec 3, 2013 19:34

    Szczerze powiem, że “do dupy” jest ta nowa szata graficzna – moze lepiej dać użytkownikom wybór, czy mają pozostawać przy starej wersji?

  5. Paweł on Lipiec 4, 2013 1:49

    Marek. Do d… to mało powiedziane. Nowy wygląd to katastrofa taka jak połączenie stabilności windowsa ME z przyjaznością windowsa 8.
    Wybór? buahaha. Spróbuj skomentować na facebooku nowy wygląd, to Twój post zaraz zniknie a Ciebie zbanują.

  6. Greg on Lipiec 8, 2013 16:22

    Nowa szata graficzna jest bardzo mdła… wszystko zlewa się w jedną nieczytelną masę