Podobnie jak w przypadku ofert sprzedaży, na naszej giełdzie możliwe jest także promowanie aukcji. Czy różne opcje promocji aukcji mają wpływ na jej cenę końcową?

Poradnik skutecznej sprzedaży, część 5

Listopad 23, 2011 | Komentarze są wyłączone

Czy długość aukcji albo dzień jej zakończenia mają znaczenia dla jej ceny końcowej? Oto analiza statystycznych danych na ten temat…

Do tej pory przyglądaliśmy się ofertom sprzedaży na giełdzie. Jednak równie ważną formą sprzedaży domen są aukcje. Na naszej giełdzie dostępne są różne rodzaje aukcji: aukcje holenderskie, aukcje z ceną minimalną, aukcje z ceną “Kup Teraz” itp. Czy odpowiedni wybór formatu sprzedaży ma wpływ na końcową cenę aukcji?

Domeny na naszej giełdzie mogą być wystawione w jednej (bezpłatnej) kategorii, oraz w dodatkowych trzech płatnych. Czy wybór kategorii ma wpływ na poziom sprzedaży domen? Sprawdźmy to na podstawie danych statystycznych.

Oto druga część naszego poradnika, w którym analizujemy statystycznie wpływ różnych parametrów i metod na skuteczność sprzedaży domen. tym razem bierzemy pod lupę mechanizmy promocji ofert sprzedaży.

Page 1 of 212